FAQ - Często zadawane pytania

Czy możecie zrealizować szkolenie wyłącznie dla pracowników naszej firmy?

TAK. Jest to tak zwane szkolenie zamknięte. Przeprowadziliśmy wiele szkoleń zamkniętych dla pracowników firm. Szkolenie możemy zorganizować w siedzibie firmy Zgłaszającego, w naszej siedzibie lub w innym uzgodnionym miejscu. Nasi wykładowcy mogą dojechać we wskazane miejsce na terenie całego kraju.

Oferujemy również wsparcie w przekonaniu osób decyzyjnych do zrealizowania szkolenia dla Państwa firmy.

Mam firmę, chciałabym/chciałbym doszkolić swoich pracowników.
Czy możecie przeprowadzić szkolenie z tematu, który wskażemy?

TAK. W takim przypadku szkolenie przygotowujemy pod konkretne potrzeby Zamawiającego. W konsultacji z naszymi specjalistami uzgadniamy konkretne cele szkoleniowe, a następnie dostosowujemy zakresy szkolenia do uczestników: ich poziomu wiedzy i oczekiwań.

Czy mogę zgłosić zagadnienie, którego nie widzę w programie szkolenia?

TAK. Jeśli w zakresie programowym wybranego szkolenia nie znaleźli Państwo kwestii, którą chcieliby Państwo poruszyć podczas szkolenia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
W konsultacji z naszymi specjalistami, postaramy się zrealizować wskazany zakres tematyczny.

Czy na szkolenie mogą się zapisać także zupełnie początkujący?

TAK. W zależności od zakresu programu szkolenia, jest ono przeznaczone dla osób zaczynających pracę w branży światłowodowej, jak również dla osób chcących podnieść swoje kwalifikacje i umiejętności zawodowe.
Na etapie rekrutacji określamy początkowy stan wiedzy zgłaszających się i przedstawiamy odpowiednią ofertę.

Ponadto, każde ze szkoleń prowadzone jest w sposób dostosowywany do poziomu umiejętności uczestników. W razie potrzeby, uczestnicy dostają do realizacji dodatkowe ćwiczenia oraz otrzymują indywidualną pomoc i wsparcie prowadzącego. 

Jeśli potrzebują Państwo więcej informacji, aby zdecydować, czy dane szkolenie jest dla Państwa, prosimy o kontakt.

Czy po szkoleniach wydawany jest certyfikat?

TAK. Wszystkie szkolenia w ofercie CELLCO Szkolenia są certyfikowane.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający jego ukończenie.
Na życzenie Klienta wydajemy również dokument dla firmy, potwierdzający przeszkolenie jej pracowników.

Posiadanie Certyfikatu Instalatora Systemu Neptun Media upoważnia firmę do ubiegania się o status Instalacji Certyfikowanej dla zrealizowanej inwestycji, która objęta zostaje gwarancją systemową zgodnie z Regulaminem Gwarancji Systemu FTTx Neptun Media.

Co zawiera cena szkolenia?

Uczestnikom naszych szkoleń zapewniamy:

  • udział w wybranym szkoleniu
  • przeszkolenie na specjalistycznych urządzeniach i osprzęcie
  • wiodących producentów w branży światłowodowej
  • opiekę trenerską podczas szkolenia
  • materiały pomocnicze
  • konsultacje eksperckie po szkoleniu
  • uczestnictwo w Klubie Absolwenta CELLCO Szkolenia (m.in. dostęp do wiedzy eksperckiej, cykliczne rabaty i promocje produktowe)
  • imienny certyfikat i/lub certyfikat dla firmy
  • catering podczas szkolenia
Czy można liczyć na rabat w szkoleniu?

TAK. Oferujemy wiele rabatów i promocji, z których mogą korzystać uczestnicy naszych szkoleń. Przy zgłoszeniu większej ilości osób proponujemy ceny pakietowe oraz zniżki od cen regularnych.
Wystawiamy faktury VAT, zarówno na firmy, jak i na osoby fizyczne.

Czy będziecie jeszcze w tym roku organizować szkolenie?

TAK lub prawdopodobnie tak. Jeśli w terminarzu szkoleń na naszej www nie znajdą Państwo poszukiwanego terminu, prosimy skierować zapytanie przez formularz kontaktu, telefonicznie lub mailowo. W wybranych przypadkach możemy ustalić dedykowany termin szkolenia dla Państwa.
Zachęcamy, aby regularnie odwiedzać www CELLCO Szkolenia i zakładkę terminarz szkoleń.

W jaki sposób mogę się zapisać na wybrane przeze mnie szkolenie?

Na nasze szkolenia można się zgłosić:

  • online na stronie www CELLCO Szkolenia:
  • poprzez zakładkę FORMULARZA ZGŁOSZENIA
    przez opcję ZAPISZ SIĘ w terminarzu szkoleń
    telefonicznie: tel. 514 920 453 lub 12 264 15 12
    mailowo, wysyłając informację o chęci uczestnictwa na adres e-mail: szkolenia*!*cellco.com.pl

Po otrzymaniu zgłoszenia, przesyłamy mailowo stosowne potwierdzenie.
Gdyby z jakiegoś powodu, w ciągu 48 godzin, nie otrzymali Państwo potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu, prosimy o kontakt telefoniczny: tel. +48 12 264 15 12.

Mojego pytania nie ma na tej liście! Co robić?

Prosimy o kontakt na numer:
Tel. 12 264 15 12 lub kom. 514 920 453.
Na pytania, zgłoszenia i komentarze czekamy w dni powszednie od godz. 8 do 16.

Można też napisać wiadomość e-mail na adres: szkolenia*!*cellco.com.pl
Odpowiemy i udzielimy informacji na wszystkie Państwa zapytania, zawsze służymy pomocą.

Technology by:

+48 507 106 572

Cellco Communications Sp. z o.o.
ul. Szczecińska 30 E
73-108 Kobylanka, POLSKA
tel +48 91 570 52 15
fax +48 91 570 52 49

Zaprojektowano w: avangardo.pl

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.